zondag 12 februari 2012

EEN FIJNE WINTERWEEK

Een drukke maar heerlijke winterweek achter de rug.  Nadat het begon met vriezen, viel er ook wat sneeuw, jammer van het ijs maar wat waren er een mooie plaatjes in de tuin en de natuur te maken.
Snarf en ik genoten volop van onze ochtendwandelingen.  Op het ijs gaan vindt hij behoorlijk griezelig en eigenlijk houd ik hem er ook liever vanaf,  voor onze voordeur ligt een brede vaart met aan de overkant een drukke weg, dus als hij niet op het ijs gaat, kan hij ook niet op de weg komen.  
Ook bij de meren gaat hij liever niet op het ijs, hij zwemt hier immers bijna het hele jaar door dagelijks. Dat het water kan bevriezen, begrijpt deze slimmerik niet en vindt hij op z'n minst een beetje eng.  Na wat aandringen volgt hij me wel op het ijs, maar liefst blijft hij toch op de steigers en volgt mij boven over het pad i.p.v. zelf op het ijs te komen.                                                                                          

Snarf wil niet op het ijs.

De bal op het ijs kan ik niet weerstaan. 
Het eeuwige verstoppertje,
nu achter een vuilnisbak

Zonsopgang boven het ijs.


Doorkijkje naar de molen
tijdens onze ochtendwandeling.
.
Viburnum bodnantense 'Dawn'


Een nog bloeiede roos in februari 2012.           
En na de 'quality time' met Snarf, fotograferen, werken enz. bleef er gelukkig nog tijd over om te schaatsen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten